Klachten

Het team van vanSHIRTJEtotSHIRTJE doet er alles aan om een perfect product te leveren. Mocht het artikel desondanks niet aan je verwachting voldoen, laat het ons dan weten zodat we samen naar een oplossing kunnen kijken. Dit kan per e-mail (info@vanshirtjetotshirtje.nl) of per reguliere post:

vanSHIRTJEtotSHIRTJE
Mississippistraat 118
1448 XB PURMEREND

Klachten over de uitvoering van de overeenkomst van het artikel dienen:

  • binnen 24 uur na ontvangst
  • volledig en duidelijk omschreven
  • voorzien van foto’s
  • o.v.v. het ordernummer

worden ingediend bij vanSHIRTJEtotSHIRTJE

Binnen 24 uur (maandag t/m vrijdag) na ontvangst van je klacht ontvang je van vanSHIRTJEtotSHIRTJE een ontvangstbevestiging; binnen uiterlijk 7 werkdagen na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een inhoudelijke reactie.

Indien is aangetoond dat een product niet aan de overeenkomst beantwoordt, heeft vanSHIRTJEtotSHIRTJE -uiteraard in goed overleg met jou- de keuze het betreffende product:

  • te vervangen door een nieuw product;
  • te herstellen;
  • het aankoopbedrag te crediteren.

Uitsluitend wanneer wij je verzoeken om het product te retourneren, dan kun je dit

  • binnen 14 dagen na ontbinding;
  • in een gedegen verpakking;
  • voorzien van een kopie van de factuur en volledig ingevuld retourformulier

sturen naar bovengenoemd adres.

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar vanSHIRTJEtotSHIRTJE bij is aangesloten.

Daarnaast is het vanaf 15 februari 2016 voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.